راه بی پایان

راه بی پایان

دلم میخواهد امشب زمان ثابت بشود ؛
عقربه های ساعت از حرکت بایستند ،
آدم ها مجسمه وار خشکشان بزند ،
و من تنها موجود دارای حرکت بشوم !!
دوچرخه ای بردارم ؛
و در دل تاریکی به دل خیابان های خلوت بزنم ،
و فقط به آدم های خشک شده بنگرم ...
و حالت هایشان را در آخرین ثانیه ی تکاپو ...
دوست دارم ببینم ؛
می خندیدند یا گریه می کردند ؛
در جمع بودند یا تنها بودند ؛
دلم میخواهد ببینم ؛ 
به زندگی چنگ می زدند یا بی خیال دنیا بودند ...
دلم می خواهد ؛
به تک تک خانه های این شهر ؛
سر بزنم ...
دلم می خواهد آدم ها را بدون ماسک ؛
با واقعی ترین حالت هایشان بنگرم ...




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ترانه ׀ تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , rahe-bi-payan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM